Visszaküldés
Jogi személyek
Ha nem elégedett a megrendelt termékkel, azt az alábbi feltételek mellett visszaküldheti.
Határidők
- A vevőnek a termékek átvételekor ellenőriznie kell, hogy azok megfelelnek-e a számlán szereplő tételeknek, és hogy jó állapotban vannak-e. Az esetleges mennyiségi eltéréseket és/vagy szállítási sérüléseket a vevő legkésőbb két (2) munkanapon belül köteles írásban jelezni az eladónak. Az ezen határidő után bejelentett eltérések nem kerülnek figyelembevételre.
- Bármilyen más jellegű reklamációt – a minőségre vagy számlázásra vonatkozók kivételével – a vevőnek írásban kell elküldenie az eladónak legkésőbb hét (7) naptári napon belül a számla kiállításának napjától számítva. Ha ezen időszak lejártáig nem érkezik írásos panasz, úgy tekintjük, hogy az eladó szerződéses kötelezettségeinek eleget tett, és a vevőnek nincs további követelése.
Alkalmazás
A visszavonási / visszaküldési jog csak akkor érvényesíthető, ha a megrendelt termék(ek) hibásak vagy nem megfelelőek.
Hogyan történik a visszaküldés
- Tájékoztat bennünket a visszaküldési szándékáról e-mailben vagy telefonon
- Visszaküldési űrlapot kap tőlünk. Ebben az űrlapban többek között meg kell adnia a visszaküldeni kívánt termék(ek) adatait. Hibás termék esetén kérjük, jelezze, hogy cserét vagy visszatérítést kér.
- Helyezze a visszaküldendő termékeket egy csomagba, együtt a visszaküldési űrlappal. A visszaküldés csak az eredeti csomagolásban elfogadott. Kérjük, gondoskodjon a termékek megfelelő csomagolásáról és védelméről.
- Értesít bennünket, amikor a csomag készen áll a futár általi átvételre.
Visszaküldési szállítási költségek
A visszaküldés szállítási költségét a Klausen fedezi, kivéve, ha a rendelést a vevő hibásan adta le.
Visszatérítési feltételek
A visszatérítés kizárólag a ténylegesen kifizetett összegekre vonatkozik, és tartalmazza:
- A termékek értékét, amelyet az eredeti rendelés során fizetett
- Az eredeti kiszállítási költségeket (ha alkalmazható)
Visszatérítési határidő: 14 naptári nap attól a naptól számítva, amikor a visszaküldött termékek megérkeznek hozzánk, feltéve, hogy azok nem mutatnak más károsodást, mint amit a visszaküldési űrlapban jeleztek.
Visszatérítés módja: banki átutalással, az Ön által a B2B platformon megadott számlaszámra.
Kivételek a visszaküldés és visszatérítés alól
A visszaküldött termékeknek ugyanabban az állapotban kell lenniük, ahogyan azokat átvette.
Fenntartjuk a jogot arra, hogy ne fogadjuk el a visszaküldést, illetve részleges visszatérítést alkalmazzunk az alábbi esetekben:
- ha a termékek kopás vagy nem rendeltetésszerű használat jeleit mutatják
- ha a csomagolás nem teljes
- ha hiányoznak tartozékok, alkatrészek vagy dokumentumok (amennyiben ezek a termékkel együtt kerültek kiszállításra)
- ha a visszaküldött csomagból hiányoznak az ajándékba adott termékek
- ha a terméket testre szabták vagy egyedi kérés alapján gyártották le
Nem térítjük vissza továbbá azokat a többletköltségeket sem, amelyek abból adódnak, hogy Ön az általunk kínált legolcsóbb standard szállítási módtól eltérő lehetőséget választott.
Magánszemélyek
A termékek vásárlása a weboldalon keresztül nem elérhető magánszemélyek számára.
Magánszemélyek Klausen termékeket a partnerüzletek révén vásárolhatnak. A visszaküldési politika az adott partner üzlet szabályzatától függ.